Chestionar satisfactie pacient

Chestionar satisfacție pacient

Chestionarul de satisfacție al pacientului are rolul de a îmbunătății activitatea noastră în raport cu pacienții. Este important pentru noi să știm ce facem bine – sa continuam să facem – și să știm ce avem de îmbunătățit -să îmbunătățim.

    Calitatea serviciilor medicale și satisfacția pacientului la finalul vizitei sunt părți componente ale actului medical. În triada Prevenție – Tratament – Consiliere încrederea pacientului în medic, serviciile medicale și tratament este indispensabilă.

    De aceea, vă rugăm să alocați câteva minute din timpul dumneavoastră și să răspundeți chestionarului de mai jos. Rezultatele vor fi afișate după completare.

    De asemenea, dacă sunteți utilizator de Google, părerea dumneavoastră pe Google Maps va ajuta și alți pacienți să se îndrepte către noi. Puteți face asta, apăsând AICI!

    Mulțumim anticipat!


Chestionar satisfacție pacient

Multumim pentru timpul acordat!

NumeOcupatieEmailNr. de telefon
1)

Când ați fost pacientul nostru?

2)

La ce specialitate ați fost consultat sau de care servicii medicale ați beneficiat?

3)

Ați fost mulțumit de serviciile medicale din cadrul Policlinicii M&M?

4)

Ați fost mulțumit de personalul Policlinicii M&M?


5)

Cât de probabil este să recomandați Policlinica M&M altor pacienți?

6)

Dacă ați avut o reclamație, ați fost mulțumit de rezolvarea acesteia? Care a fost aceasta?


7)

Ce v-a plăcut cel mai mult în cadrul Policlinicii M&M?

8)

Ce putem îmbunătății?



Mulțumim pentru răspunsuri și pentru sugestii!



Leaderboard for Chestionar satisfacție pacient

1. George-
2. Ileana-
3. Adi-
4. Oana-
5. rseatyntjw-
  •  
  •  
  •  
  •